piątek, 3 czerwca 2016

[129].

Ł.: wiecie może, jak wyłączyć powiadomienia z grup na Facebooku?
ja: nie wiem, chyba musisz pogrzebać gdzieś tam w ustawieniach.
Ł.: próbowałem. i cały czas przychodzą. a że jestem zapisany do wielu grup i ciągle ktoś coś pisze, co chwilę przychodzą jakieś powiadomienia. i strasznie mnie to wkurza.
ja: jak znajdziesz sposób, to daj cynk, bo mnie to też irytuje.
N.: a do mnie nie przychodzą!
Ł.: jak to zrobiłaś?
N.: nie jestem w żadnej grupie. i nie przychodzą do mnie żadne powiadomienia. ha.
ja: czyli co? samotność i izolacja jest rozwiązaniem?

kurtyna.

2 komentarze:

  1. albo można mnie zapytać! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Samotność i izolacja jest rozwiązaniem zaskakująco dużej liczby problemów.

    OdpowiedzUsuń

czytaczu, nie traktuj poważnie wynurzeń zawartych w tym niepoważnym przybytku.