poniedziałek, 12 sierpnia 2013

[28]. soft kitty, warm kitty, little ball of fur

Z okazji dzisiejszych urodzin pana Schrödingera wujek Gugiel zrobił się wyjątkowo ładny.


A ja nareszcie wymyśliłam wzór, który chcę mieć na koszulce.


- No fajne - orzekł Współtwórca, zerkając na projekt.
- A nie jesteś trochę dumny, że twoja żona wie, co to zasada nieoznaczoności Heisenberga?
- Zdziwiłbym się, gdybyś tego nie wiedziała.
- Ej, ale to nie jest takie oczywiste.
- Ale zdziwiłbym się, gdybyś akurat ty tego nie wiedziała.

Ha. It must be love. Nerd love.

7 komentarzy:

  1. Ciociu Pro, weź Ty się za porządną robotę i zacznij projektować koszulki, bo lubię fajne i z pomysłem, a nie mam skąd brać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten sam problem.
    toteż zaopatrzyłam się w farbę do tkanin i zobaczymy, co mi z tego wyjdzie - niewkluczone, że rozważę tę porządną robotę ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Fajnie, że porzuciłaś pingera.
    2. Żona?

    OdpowiedzUsuń

czytaczu, nie traktuj poważnie wynurzeń zawartych w tym niepoważnym przybytku.